Zit je met een Q? Wie weet vind je de A hier.
Waarom vind ik niet al jullie uitgaven terug op de website?
Op onze website zijn enkel artikelen zichtbaar die bestemd zijn voor particulieren, je zal er dus bijvoorbeeld geen winkeldisplays terugvinden. Daarnaast tonen we ook enkel producten die nog te koop zijn. Zo zijn bijvoorbeeld oudere titels waar geen voorraad meer van is en die niet meer herdrukt zullen worden, ook niet zichtbaar.
Waarom zijn sommige titels ‘niet beschikbaar’?
Als er bij een titel ‘niet beschikbaar’ staat, kan dat verschillende dingen betekenen. Het artikel kan uitverkocht zijn, of nog niet verschenen, of niet beschikbaar in de webshop. We kiezen er voor om geen voorbestellingen te aanvaarden van titels die nog niet verschenen zijn of die in herdruk zijn, dus daarom krijgen deze ook de status ‘niet beschikbaar’.
Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gekregen?
Check eerst je account, vind je je bestelling hierin terug dan is ze gelukt.
Niks gevonden en geen bevestigingsmail gehad? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.
Maak je trouwens geen zorgen: afgeschreven geld krijg je in deze situatie zeker terug.
Kan ik een geplaatste bestelling nog wijzigen?
Nee, geplaatste bestellingen kunnen niet meer worden aangepast. Is je bestelling nog niet verzonden, dan kan je ze wel nog annuleren.
Hoe annuleer ik een bestelling?
Bestellingen bekijken en beheren doe je via je account. Wil je een bestelling annuleren, dan doe je dat dus ook daar.
Hoe kan ik betalen?
Je kan op verschillende manieren je bestelling betalen, maar welke methode je ook kiest, je betaalt steeds veilig.
Beschikbare betaalmethodes: Maestro of Bancontact, Kredietkaart, Paypal, iDeal, KBC betaalknop of Belfius Direct Net.
Ik kreeg een kortingscode, hoe kan ik die gebruiken?
Leuk, je hebt een kortingscode! Ga naar ‘bekijk je winkelmand’ en vul onder het overzicht van je bestelling je code in. Nog even op de knop ‘toepassen’ klikken en de klus is geklaard.
Hoe snel wordt mijn pakket bezorgd?
Van zodra we je betaling gekregen hebben gaan we aan de slag. Heb je voor 22u besteld, dan heb je voor leveringen in België of Nederland je pakket in de meeste gevallen de volgende werkdag in huis.
Wordt mijn bestelling gratis bezorgd?
Als je bestelling minstens €25 bedraagt, dan nemen wij de verzendkosten op ons.
Bestel je voor minder dan €25 dan betaal je forfaitair €7,95 verzendkosten.
Kan ik mijn bestelling overal in de wereld laten leveren?
Bestellingen kunnen enkel geleverd worden in België en Nederland.
Mag ik mijn artikelen retourneren?
Heb je je vergist of is het product dat je bestelde toch niet helemaal wat je wou? Geen nood, je krijgt 14 dagen de tijd om je artikelen te retourneren. De retourtermijn gaat in op de dag dat jij het artikel ontvangt. Zorg er wel voor dat je onze producten onbeschadigd en in de originele verpakking terugstuurt.
Hoe stuur ik mijn artikelen terug?
Wil je je artikelen retourneren, dan geef je ons best een seintje. Stuur een mail naar webshop@standaarduitgeverij.be met het artikel dat je wil terugzenden en het adres vanwaar je het pakket retour stuurt. Wij bezorgen je dan zo snel mogelijk een retourbon waarmee je je pakje gratis kan opsturen.
Ik heb een klacht, waar kan ik hiermee terecht?
Heb je een klacht? Dan willen wij natuurlijk graag een oplossing zoeken. Je kan ons contacteren via het contactformulier op onze site of mail ons via webshop@standaarduitgeverij.be
Hoe maak ik een account aan?
Heb je nog geen account?
Klik dan bovenaan de pagina op ‘registreren’ en vervolgens op ‘maak een account aan’. Vul je gegevens in en binnen enkele klikken heb je een account op de leukste webshop in (strip)boekenland.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Hoofdletter hier, extra cijfertje daar… niet altijd gemakkelijk om al die verschillende wachtwoorden te onthouden. Gelukkig is een nieuw wachtwoord aanvragen wel supermakkelijk: klik bovenaan de pagina op inloggen en vervolgens onderaan het kadertje op wachtwoord vergeten, vul je e-mailadres in en je krijgt meteen een link toegestuurd om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
Hoe wijzig ik mijn gegevens?
Verhuisd? Nieuwe gebruikersnaam? Je wijzigt je gegevens makkelijk in je account.
Waar vind ik de details van mijn bestelling?
Je account is the place to be, hier vind je alles terug.
Welke gegevens hebben jullie van mij en hoelang bewaren jullie die?
Wij bewaren enkel de gegevens die jij zelf invult tijdens het bestellen, zoals je naam, e-mailadres en het leveradres. Die gegevens gebruiken we om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Alle gegevens die jij invult worden bewaard in onze database, die is goed beveiligd zodat niemand erin kan rondneuzen. Wil je meer weten? Bekijk dan hier ons privacybeleid.
We zijn wettelijk verplicht om je gegevens minstens 7 jaar te bewaren. Het gaat dan om de gegevens die we gebruiken om je bestelling te verwerken en de overeenkomst uit te voeren die je met ons hebt gesloten. Indien je 7 jaar niet actief bent geweest op onze webshop, verdwijnen jouw gegevens uit onze database.
Hoe verwijder ik mijn account?
Je kan best een mailtje sturen naar webshop@standaarduitgeverij.be met de vraag om je account te verwijderen. We verwijderen dan alle gegevens van jou, buiten de gegevens die we op basis van de wet moeten bewaren.
Delen jullie mijn gegevens met derden?
Wij houden van delen, buiten als het om jouw gegevens gaat. De info die je aan ons geeft delen we enkel met onze logistieke partners als zij jouw gegevens nodig hebben om jouw pakket op de juiste plaats te bezorgen. Meer hierover vind je terug in ons privacybeleid.
Waar kan ik suggesties doen voor nieuwe producten?
Heb je een suggestie om ons assortiment nog beter te maken? Dan horen wij dat graag! Spui al je ideeën via het contactformulier.